hazine 

توضیحات:

خدماتی که به نویسندگان مقالات ارائه خواهد شد:

  -   انتشار متن کامل مقاله در نشریه

  -   صدور و ارسال گواهی چاپ شده انتشار مقاله در نشریه به تعداد نویسندگان مقاله (دارای هولگرام، مهربرجسته و شماره مجوز نشریه)

  -   صفحه‌بندی متن کامل مقاله

  -   نمایه‌سازی مقالات چاپ‌شده در پایگاه‌های معتبر نمایه‌سازی نشریات از جمله: سیویلیکاcivilica،پایگاه داده های علمی تمام متنtpbin، پایگاه نشریات علمی تخصصی دانشگاهی ایران (پانتا)، گوگل اسکولار و دیگر پایگاه‌های تخصصی نمایه‌سازی نشریات و کتب

  -   ارسال و ثبت نشریه به کتابخانه ملی ایران

   -DOIیا شناسه دیجیتال، یک کد اختصاصی بین‌المللی است که برای هر مقاله و محتوای الکترونیکی (مقاله، کتاب، و...) تولید شده و همانند بارکد برای شناسایی محتواهای علمی بکار می‌رود. این سیستم یک استاندارد بین‌المللی است که توسط سازمان بین‌المللی استانداردسازی ISO جهت شناسایی اسناد الکترونیکی مورد شناسایی و تأیید قرار گرفته است. امروزه تمامی ناشرین معتبر بین‌المللی از این شناسه استفاده می‌کنند. ازاین‌رو نشریه در صورت تمایل نویسندگان آمادگی دارد برای تمام مقالات این کد را اختصاص دهد.

در صورت تمایل لازم است تا نویسنده رابط از بخش گزینه‌های جانبی نسبت به انتخاب و پرداخت هزینه آن اقدام نماید. در این صورت شناسه، لینک و گواهی ثبت شناسه توسط موسسه شباک صادر و  در اختیار نویسندگان قرار خواهد گرفت.